Jitske in Suriname

Donderdag 27-09-2012

Leonie en ik in de bus :)

Reacties

Reacties

Roelien Y

Wait.. what? Leonie komt me zo bekend voor.. Ik denk dat ze m'n zussie Douwine stiekem heel goed kent =)
Echt leuk om je verhalen te lezen Jitske. En om ze dan tot leven te zien komen op de foto's haha geweldig. Heeel veel plezier en succes daar verder, ik blijf je ook volgen!

Jitske

Oh ja? Ik ga haar morgen even vragen, zou zo maar kunnen!
Ja leuk hè! Ik hoop dat ik ze trouw blijf schrijven! Leuk dat je me volgt!

Wobbel

Meisje aan de rechterkant komt mij ook ergens vaag bekend voor, wat is haar achternaam? Misschien gaat er dan een lichtje branden....

Jitske

@ Wobbel; ik heb geen idee. Kwam haar toevallig tegen in de bus! :P

Wobbel

Ah, leuk! Zou je misschien tegen haar kunnen zeggen dat ik het een leuke meid vind? En erg knap? Zou je me een groot plezier mee doen!

Mark H

@Wobbel, niets ten koste van de rechtse dame, maar die linkse mag er ook zeker zijn! Ik ga voor haar (A)

Wobbel

Nou, dan hebben we het bij deze verdeeld! Ik ben persoonlijk erg blij met deze keuze. Veel succes verder ermee!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!